Kamil i Dominika Grosiccy od kilku tygodni rosną na silną konkurencję Lewandowskich, przynajmniej pod względem potencjału reklamowego. Piłkarz i jego 30-letnia żona na razie nie zdawali się być szczególnie wybredni, angażując się między innymi w promocję tanich, "autorskich" napojów energetycznych. Jako że ich walka o lukratywne kontrakty już spotkała się z negatywną reakcją fanów, ambitna WAG postanowiła delikatnie ocieplić wizerunek.
Zobacz też: Pasmo sukcesów Grosickich: Dominika została ambasadorką fit-portalu, Kamil twarzą energetyka (ZDJĘCIA)
Kilka dni temu światło dzienne ujrzała charytatywna kampania polskiej sieciówki Mohito z przejętą Grosicką w roli głównej. Zdjęcia mają na celu wypromować kolekcję "piłkarskich" koszulek, których sprzedaż zasili konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Na potrzeby studyjnej sesji WAG wystąpiła w czerwonym garniturze i dżinsach, prezentując szereg nonszalanckich póz. Uwagę zwraca fryzura z modnym pięć lat temu efektem ombre, dzięki któremu Dominikę trudno odróżnić od innych żon polskich piłkarzy.
Zobaczcie, jak Grosicka zachęca do zakupu charytatywnych koszulek. Wypadła przekonująco?