Zachęcona sukcesem, jaki jej najmłodsza siostra odniosła w roli makijażowego guru, Kim Kardashian rok temu wyruszyła na podbój branży z własną kolekcją kolorowych kosmetyków. Marka KKW Beauty, stworzona we współpracy z charakteryzatorem Mario Dedivanovicem, najwyraźniej nie spełniła jeszcze sprzedażowych oczekiwań, bo 37-latka od kilku tygodni zawzięcie ją promuje. W celu wzbudzenia emocji wokół paletek do makijażu wystąpiła nawet w wyretuszowanej kampanii, która ma zachęcić jej fanki do konturowania twarzy.
Kardashianka i jej "momagerka", Kris Jenner, we wtorek wzięły udział w panelu dyskusyjnym organizowanym przez portal Business of Fashion. Jak się okazuje, ich rola w wydarzeniu była jedynie pretekstem do rozstawienia okolicznościowego kramu z produktami KKW Beauty. Po spotkaniu obie Kardashianki przeszły do strefy z kosmetykami, gdzie chętnie pozowały do zdjęć ze wspólnikiem. Kim z tej okazji pochwaliła się białą, "ascetyczną" stylizacją z koszulą z dekoltem do pępka, która pochodzi z kolekcji Jacquemusa i kosztuje 1,5 tysiąca złotych. W oczy rzucał się też imponujący, wielowarstwowy makijaż, który celebrytka eksponowała, zalotnie rozchylając usta.
Zobaczcie, jak Kardashianka promowała swoje kolorowe kosmetyki. Podoba Wam się jej makijaż?