Na samym początku kariery szefowie wytwórni muzycznej, z którą młodziutka Rihanna podpisała kontrakt mieli na nią niezawodny pomysł: piosenkarka miała zostać idolką nastolatek dzięki wizerunkowi słodkiej dziewczyny z sąsiedztwa. Przez kilka pierwszych lat Rihanna była wierna "grzecznemu image'owi", którym zjednała sobie sympatię fanów na całym świecie, jednak w momencie wydania trzeciej płyty o wiele mówiącym tytule Good girl gone bad, wokalistka poddała się drastycznej metamorfozie. Od tamtej pory artystka znana jest przede wszystkim z odważnych stylizacji, kontrowersyjnych wypowiedzi i piosenek o silnym zabarwieniu erotycznym.
W tym roku przedsiębiorcza 30-latka wypuściła własną linię bielizny Savage Fenty, dostępną w "praktycznie każdym rozmiarze". Okazuje się, że w ofercie najnowszej linii marki możemy znaleźć kilka akcesoriów erotycznych, między innymi pluszowe kajdanki, które według opisu na stronie "zmieszczą się do każdej torebki", bandaże do wiązania, skórzane nakładki na sutki, pejcz i szpicrutę, wszystko w cenach wahających się od 18 do 24 dolarów.
Większość gadżetów została natychmiast wyprzedana, jednak producenci uspokajają, że w niedługim czasie wszystkie artykuły będą znów dostępne.
Chcielibyście wejść w posiadanie któregoś z erotycznych akcesoriów zaprojektowanych przez Rihannę?