Telewizyjne franczyzy typu Top Model zbudowane są w oparciu o historię Kopciuszka. Niemal co roku setki młodych dziewcząt i chłopaków próbuje swojego szczęścia w tym formacie albo tradycyjnie aplikuje swoje zdjęcia do agencji, licząc, że to właśnie oni zostaną następną ikoną wybiegu.
Zdaje się jednak, że czasy Kate Moss, która została odkryta przez swoją agentkę, Sarę Doukas, na nowojorskim lotnisku w wieku 14 lat, odeszły już w niepamięć. Obecnie spora większość lukratywnych kontraktów w branży przejmowana jest przez potomków ludzi wpływowych i popularnych. Często są to osoby nie odznaczające się nadzwyczajną urodą, jednak cieszące się zasobnymi portfelami rodziców oraz znajomością odpowiednich gabinetów medycyny estetycznej.
Zdecydowanymi monopolistkami w branży są na tę chwilę Kendall Jenner oraz Bella Hadid, obie pochodzące nieprzypadkowo z niezwykle medialnych i zamożnych rodzin. Tandem został trzeci sezon z rzędu zatrudniony do promowania swoim wizerunkiem chińskiej marki ubrań Ochirly. Kampania reklamowa z ich udziałem została sfotografowana przez Mario Sorrenti. Na zdjęciach widzimy, jak "naturalne piękności" wiją się na tle nowojorskich wieżowców, odziane w kwieciste suknie, kraciaste marynarki oraz zdobione bluzki.
Czy nie znudziło już was oglądanie tych samych twarzy w niemal każdej kampanii reklamowej?