Twórcy programu Top Model obiecywali uczynić z jego uczestników prawdziwe gwiazdy modelingu. Niestety, choć część dziewcząt i chłopców, którzy zdecydowali się na udział w show TVN-u, wciąż funkcjonuje w naszym show biznesie, to chyba nikt z nich nie zrobił prawdziwej kariery w modowej branży.
Na tym tle całkiem nieźle wypada Karolina Gilon. 28-latka zarzuciła chyba wprawdzie marzenia o karierze na wybiegu, ale w zamian za to świetnie radzi sobie jako internetowa "influencerka". Dzięki licznym tatuażom i charakterystycznej urodzie Gilon zyskała w sieci popularność liczoną w setkach tysięcy fanów.
Tę sławę i wpływ na młodych internautów postanowiła wykorzystać marka Reserved, która właśnie wybrała Gilon na swoją nową "ambasadorkę". Celebrytka kilka tygodni temu poleciała do Nowego Jorku, gdzie nakręciła spot promujący nową kolekcję polskiego brandu.
Zobaczcie, jak Karolina radzi sobie w roli modelki, wcielając się w "polską wersję serialowej Carrie Bradshaw".
Zachęciła Was do zakupów?