Emma Watson dała się poznać całemu światu w 2002 roku jako przemądrzała, aczkolwiek przyjazna towarzyszka przygód Harry’ego Pottera. Przez następne 10 lat rola ta stała się niemalże tożsama z postacią aktorki, co mogło stanowić potencjalne zagrożenie dla jej kariery po zakończeniu produkcji popularnej serii filmów. Watson poradziła sobie jednak o wiele lepiej od swoich kolegów z planu, szybko podpisując następne kontrakty reklamowe i stając się gwiazdą Disney’a z aktorskiej wersji kultowego obrazu Piękna i Bestia.
Zobacz: Emma Watson ma nowego chłopaka!
Delikatną urodę i popularność aktorki naturalnie postanowiła wykorzystać branża modowa. W trakcie tegorocznego Wimbledonu Watson pełniła rolę ambasadorki Ralpha Laurena, prezentując się na trybunach w klasycznych strojach od sponsora. Aktorka wzięła również udział w sesji zdjęciowej w strefie VIP, zorganizowanej dla najważniejszych gości turnieju.
Jak oceniacie efekty sesji?