Rok intensywnej autopromocji sprawił, że Paris Jackson może cieszyć się rozpoznawalnością i statusem topowej "influencerki". Choć fani z początku podejrzewali, że córka Michaela Jacksona spróbuje swoich sił w roli aktorki lub piosenkarki, jej nowe osiągnięcia sugerują znacznie niższe ambicje. 20-latka głównie występuje w dobrze płatnych kampaniach, przerwy między sesjami wykorzystując na ściankowy lans.
Kilka dni temu w sieci ukazały się zdjęcia z kolejnej kampanii dżinsów z młodą Jackson w roli głównej. Celebrytka tym razem została twarzą firmy Re/Done i w ramach obowiązków "ambasadorki" wystąpiła w alternatywnej, spontanicznej sesji. Na zdjęciach dumnie zaprezentowała efekty współpracy marki z producentem mokasynów Weejuns, pozując topless i zasłaniając sutki butami. W sesji autorstwa Juergena Tellera, odpowiedzialnego za słynną okładkę polskiego Vogue'a z Rubik i Belą, uwagę zwracają też oryginalne stylizacje z kabaretkami wciągniętymi pod pachy i stanikiem założonym na koszulkę. Jackson musiała czuć się w nich bardzo komfortowo, bo przed obiektywem wystawiała język oraz rozkraczona pozowała na słupie.
Zobaczcie Paris Jackson w obiektywie Tellera. Ładna sesja?