W show biznesie panuje ostatnio moda na zarabianie na autorskich kolekcjach kosmetyków. Jedną z pionierek niepokojącego trendu była Kylie Jenner, która dzięki swoim paletkom do makijażu dorobiła się fortuny szacowanej na 900 milionów dolarów i trafiła nawet na okładkę Forbesa. W ślady przyrodniej siostry Kardashianki poszło wiele gwiazd, między innymi Rihanna, która tak zaangażowała się w promocję rozświetlaczy, że zdaje się zapominać o muzyce.
Teraz w ślady starszych koleżanek po fachu postanowiła pójść Camila Cabello. Była członkini girlsbandu Fifth Harmony w zeszłym roku odniosła taki sukces z solową piosenką Havana, że na fali jej popularności postanowiła wypuścić okolicznościową linię kosmetyków do makijażu. Premiera kolekcji odbyła się we wtorek w Los Angeles i stylistycznie w dość infantylny sposób nawiązywała do kubańskich klimatów, na co wskazywały drinki z napisem "Havana". Sama gospodyni wydarzenia z okazji imprezy założyła za długie spodnie w kolorowe paski od Diane Von Furstenberg za prawie 3 tysiące złotych, do których dobrała pomarańczową bluzeczkę i buty Casadei. Uwagę zwracała fryzura z dopasowanymi kolorystycznie do stroju pasemkami.
Zobaczcie, jak Cabello zachęcała do zakupu kosmetyków. Ładnie wyglądała?