Choć świat mody ostatnio zdaje się być zdominowany przez "influencerów" i "Instamodelki", stylistom i projektantom dla równowagi zdarza się zapraszać do współpracy dojrzałe gwiazdy. W ciekawy trend w zeszłym roku wpisał się szwedzki dom mody Acne Studios, który wskrzesił karierę 78-letniej wówczas Veruschki. Na podobny krok zdecydowała się również marka Lonely Lingerie, która na potrzeby kampanii bielizny zatrudniła 57-letnią Marcy Brewer.
Zobacz też: 73-letnia Lauren Hutton pozuje dla "Vogue'a"
Grono modelek po 70-tce poszerzyło się właśnie o Faye Dunaway. Jedna z niewielu gwiazd o niepodważalnym statusie "diwy" sławę zdobyła w 1967 roku (!) jako odtwórczyni tytułowej roli w Bonnie i Clyde. Od tego czasu zdobyła Oscara, trzy Złote Globy oraz statuetki BAFTA i Emmy, a teraz do listy swoich osiągnięć może dopisać rolę "twarzy" Gucci. Nowa kampania włoskiego domu mody została zrealizowana przez Petrę Collins i przedstawia Dunaway w jej naturalnym środowisku: na tylnym siedzeniu limuzyny, korcie tenisowym i w luksusowych wnętrzach. Na potrzeby sesji i spotu reklamowego w w córkę gwiazdy wcieliła się francuska piosenkarka Soko.
Zobaczcie Dunaway w kampanii Gucci. Robi wrażenie?