O dość nieudanej kampanii reklamowej jednej z marek lakierów do paznokci pisaliśmy pod koniec czerwca, przy okazji imprezy promującej nową linię kolorów. Agnieszka Szulim i Margaret pozowały do wspólnych zdjęć z nosami zwieszonymi na kwintę. Fotografie wyszły równie "naturalnie", co sam spot reklamowy.
Jak się okazuje, poza reklamą wideo i tematycznymi eventami, producenci lakierów zaplanowali dodatkowe formy promocji. Jedną z nich jest wspólna okładka magazynu Gala ambasadorek marki. Agnieszka Szulim pozuje w różowej sukience z bufiastymi rękawami, na tle której eksponuje paznokcie w tym samym kolorze. Margaret postawiła na dziewczyński look, wybierając cielistą sukienkę z kolorowymi szkiełkami. Choć pomiędzy nimi jest tylko 13 lat różnicy, wyglądają na zdjęciu jak matka i córka.
Oprócz zapozowania do sesji okładkowej, celebrytki udzieliły przejmujących wywiadów, w których opowiadają o swoich wspomnieniach z dzieciństwa. Margaret opowiada o byciu chłopczycą, a Agnieszka Szulim o żądzy władzy. Wciąż nie wiadomo, jaki ma to związek z lakierami do paznokci.
W podstawówce byłam przewodniczącą klasy, może szkoły też, nie pamiętam. Pamiętam za to, że prowadziłam wszystkie akademie. Chyba byłam więc liderką. No dobra, bez "chyba", lubię rządzić, zawsze lubiłam. Nie należę teraz do osób, które siedzą cicho w kącie i obserwują, jak inni się bawią - wyznała żona Staraka.
Zobaczcie okładkę. Równie zła, co cała kampania reklamowa?