Madonnę można lubić lub nie, jednak nie można jej odmówić jednego: podczas trwającej ponad 3 dekady kariery piosenkarce udało się zapracować na tytuł "królowej muzyki pop", a współczesne wokalistki pokroju Beyonce, Lady Gagi czy Katy Perry czerpią z jej twórczości pełnymi garściami. 16 sierpnia artystka skończy 60 lat i z tej okazji postanowiła zorganizować wielką zbiórkę pieniędzy na sieroty w Malawi, skąd pochodzi czwórka adoptowanych przez nią dzieci: David, Mercy, Stella i Esther. O akcji charytatywnej Madonna zdecydowała się opowiedzieć na łamach najnowszego wydania włoskiego Vogue'a, do którego sesja powstała w lizbońskiej rezydencji gwiazdy.
Na fotografiach możemy podziwiać wyprasowaną przez grafików piosenkarkę, która pozuje z koniem i wyleguje się na trawie w kreacjach francuskiego domu mody Saint Laurent. Za produkcję sesji z udziałem Madonny odpowiada polska agencja kreatywna Warsaw Creatives, która pracuje również nad lokalnym wydaniem magazynu Vogue oraz Lucyna Szymańska (właścicielka agencji modelek D'VISION i menedżerka Anji Rubik). Zdjęcia zostały wykonane przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta.