Gdy w 2007 roku do sieci "wyciekła" seks taśma Kim Kardashian, sama Kris Jenner zapewne nie spodziewała się, że w ciągu dziesięciu lat uda jej się zbudować medialne imperium i wywrócić show biznes do góry nogami. Dziś celebrytki, które nadal nie są znane z niczego poza byciem znanymi, zarabiają miliony na kolejnych biznesach i kontraktach reklamowych. O tym, że ich "sukces" trochę wymknął się spod kontroli, świadczy okładka Forbesa z 20-letnią Kylie, której fortuna już teraz jest szacowana na 900 milionów dolarów.
W przerwach między rozkręcaniem kolejnych mniej lub bardziej udanych biznesów Kardashianki chętnie dorabiają przed obiektywem. W połowie lipca Kim, Kris i pięcioletnia (!) North zadebiutowały w roli "twarzy" Fendi. Teraz w sieci ukazała się kolejna kampania, w której wystąpiły wszystkie siostry z celebryckiego klanu: Kim, ciężarna Khloe, Kourtney, Kendall i Kylie. Zdjęcia promujące bieliznę i ubrania Calvina Kleina zostały zrealizowane przez Willy'ego Vanderperre'a i przedstawiają modelki w trakcie sielskiego pikniku. Sesja, będąca kontynuacją kampanii z zeszłego sezonu, tradycyjnie zwraca uwagę intensywnym retuszem i swobodnym podejściem do przeklejania Kardashianek z jednego zdjęcia do drugiego.
Zobaczcie Kardashianki w roli "twarzy" Calvina Kleina. Zachęcają Was do zakupów?