Victoria Beckham zaczynała karierę w latach 90. jako wokalistka najpopularniejszego wówczas girlsbandu Spice Girls. Na tle bardziej przebojowych koleżanek Victoria wypadała dosyć blado. Wokalnie była o wiele mniej uzdolniona od chociażby Mel C czy Mel B. Nie wyróżniała się też szczególnie urodą. Specjaliści od kreowania wizerunku grupy stwierdzili, że znakiem rozpoznawczym Victorii będzie jej styl, który miał być nieco bardziej "wyszukany" niż u pozostałych Spicetek. Tak narodziła się "Posh Spice", która miała być uosobieniem miłości do mody.
Po latach okazało się, że przydomek był trafiony w dziesiątkę, bo po zakończeniu kariery w Spice Girls Victoria zajęła się projektowaniem ubrań. Od tamtego czasu minęło ponad 20 lat i dziś - już jako żona Davida Beckhama - 44-latka jest uznawana za ikonę stylu, a jej dom mody za jeden z najbardziej prestiżowych w branży.
W tym roku Victoria świętuje dziesięciolecie swojej marki. Z tej okazji zorganizowała pokaz kolekcji na Wiosnę/Lato 2019. Wydarzenie odbyło się w niedzielny poranek w Galerii Thaddaeusa Ropaca w Londynie i było na żywo transmitowane na telebimach na Piccadily Circus. W kolekcji dominowały garnitury oversize, biel, czerwień, czerń i koronki.
Po południu Victoria przeniosła się do swojego luksusowego butiku przy Dover Street, gdzie podpisywała "rocznicowe koszulki" z limitowanej serii. Co ciekawe, na T-shirtach nadrukowano zdjęcie Victorii... schowanej w ogromnej białej torbie z logo jej marki. W ten sposób projektantka żartobliwie nawiązała do kampanii Marca Jacobsa z 2008 roku, której była twarzą.
Zarówno na pokazie, jak i po nim, Victorii towarzyszyli najbliżsi - mąż David, córeczka Harper, synowie: Cruz, Romeo i Brooklyn, a także rodzice i siostra.