W momencie, gdy branża modowa nie może opędzić się od natrętnej obecności sióstr Hadid, a kampanie reklamowe z markami jak Adidas przejmowane są przez celebrytki pokroju Kylie Jenner, miło jest zobaczyć, że w tym pozornie opanowanym przez Instagrama świecie nadal jest trochę miejsca na świeży talent polskiego pochodzenia.
Ciesząca się przez ostatnie kilka lat dobrą passą Julia Banaś stała się gwiazdą sesji poświęconej skomplikowanej relacji między królową Elżbietą a Marią Stuart w amerykańskim wydaniu Harper's Bazaar. Rudowłosa piękność występuje na zdjęciach w towarzystwie Lei Julian, w kreacjach takich domów mody jak Marc Jacobs, Armani czy Max Mara. Elementy najnowszych kolekcji skomponowane przez stylistkę Joannę Hillman i uwiecznione na kliszy Marka Seligera faktycznie dają wrażenie współczesnej interpretacji mód panujących w średniowiecznym Londynie.
Jak przypadła Wam do gustu sesja z udziałem młodej Polki?