Producenci wysokobudżetowych filmów nareszcie zorientowali się, że aby stworzyć porządny film akcji nie wystarczają już efekty specjalne i piękna kobieta na plakacie. Zaczęto więc szukać aktorów wśród obsad ambitnych obrazów, ażeby główny bohater nie okazał się być kompletną kłodą, gdy kamery zaczną już kręcić. W taki sposób Brie Larson dostała rolę Kapitan Marvel, mającej przodować następnej fazie super bohaterskiego uniwersum, natomiast Alicia Vikander po nagrodzonej Oscarem roli w Dziewczynie z portretu została wytypowana na nową Larę Croft.
Za filmowymi sukcesami z propozycjami już czekali dyrektorzy największych marek modowych, chcący zatrudnić ambitne aktorki do promowania swoich produktów. Vikander łatwo zawiązała więc współpracę z Louis Vuitton przy ich najnowszej kampanii, której efekty perfekcyjnie wpisują się w wakacyjny motyw przewodni kolekcji "cruise". Na zdjęciach wykonanych przez Craiga McDeana możemy podziwiać Alicię opierającą się o korsyckie głazy w sukienkach projektu Nicolasa Ghesquière. Jak na Vuitton przystało, w kampanii nie mogło też zabraknąć galanterii skórzanej, opatrzonej charakterystycznym logo.
Chciałybyście znaleźć któryś z przedstawionych produktów w swojej szafie?