Mając na koncie imponujące osiągnięcia w boksie i walkach w klatce, Joanna Jędrzejczyk postanowiła podążyć ścieżką wydeptaną przez Otylię Jędrzejczak oraz Agnieszkę Radwańską i popracować nad swoim statusem celebrytki. Olsztynianka w tym celu wystąpiła w Agencie, "zaprojektowała" autorskie klapki i wydała autobiografię. Teraz postanowiła pójść w ślady koleżanki, Adriany Limy, i spróbować swoich sił w roli modelki.
Zobacz też: Joanna Jędrzejczyk pozuje z Adrianą Limą
Nowa kampania z udziałem 31-latki jest dość zaskakująca, bo skupia się na... Myszce Miki. W ramach promocji kolekcji stworzonej z okazji 90. urodzin kultowej kreskówkowej postaci, zawodniczka MMA pojechała aż do paryskiego Disneylandu. Jako świeżo upieczona twarz sieciówki House, zaprezentowała się w spontanicznym wydaniu, strojąc miny i fikając przed obiektywem Bartka Wieczorka. Uwagę szczególnie zwracają ujęcia, na których tuli się do bohatera kolekcji i prezentuje swoje umiejętności z zakresu podskakiwania z walizką w ręce.
Zobaczcie, jak Jędrzejczyk zachęca do zakupu ubrań z Myszką Miki. Dobry wybór ambasadorki?