Szczytowy okres kariery Anny Jagodzińskiej przypadał na początek obecnej dekady, kiedy rodowita sierpczanka mogła pochwalić się miejscem w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych modelek świata według portalu Models.com. W ostatnich latach jej popularność przygasała, co miało związek z częściowym wycofaniem się z branży na rzecz rozkręcania własnego biznesu w postaci zamkniętych już barów ze zdrowymi sokami. 31-letnia obecnie modelka nadal przypomina o sobie na polskich okładkach, ale jej zagraniczne zlecenia z ostatnich dwóch lat można policzyć na palcach jednej ręki.
Wygląda na to, że Jagodzińska jest gotowa na powrót do pozowania, na co wskazuje jej nowa sesja. 31-latka, która pozostaje jedyną Polką z okładką amerykańskiego Vogue'a w portfolio, wystąpiła w tym miesiącu w sesji dla brytyjskiego magazynu How To Spend It, będącego dodatkiem do Financial Times. Na potrzeby zdjęć autorstwa Luisa Monteiro zaprezentowała się w odważnych nadrukach z nowych kolekcji Saint Laurent, Givenchy i Victorii Beckham. Poza stylizacjami wyeksponowanymi na tle kontrastujących wnętrz, wzrok przykuwa "drapieżny" makijaż z czerwienią na ustach i fryzura ułożona w miękkie fale.
Zobaczcie Jagodzińską w nowej sesji. Może konkurować z młodszymi modelkami?