Wiktoria Gąsiewska i Julia Wieniawa mają ze sobą sporo wspólnego: obie grają w Rodzince.pl, spotykają się z "medialnymi" chłopakami i promują się na Instagramie. Do tej pory to druga z nich przodowała w temacie celebryckich ambicji, zarabiając dziesiątki tysięcy złotych na reklamach butów, tamponów, smartfonów, lakierów do paznokci i napojów. Teraz w ślady konkurentki postanowiła pójść Gąsiewska, która (w przeciwieństwie do Wieniawy) może pochwalić się imponującym dorobkiem liczącym niemal 40 ról. Odhaczywszy w tym roku udział w Tańcu z gwiazdami, wzięła się za spieniężanie popularności i podpisała lukratywny kontrakt reklamowy.
W sieci ukazały się właśnie pierwsze rezultaty współpracy Gąsiewskiej z marką Sugarfree, którą do tej pory reklamowały Natalia Siwiec i Izabela Janachowska. Kampania dość jednoznacznie nawiązuje do zbliżającego się sylwestrowo-karnawałowego okresu, na co wskazuje scenografia z dyskotekowymi kulami, kurtyną ze srebrnych pasków i konfetti. "Modelka" na potrzeby sesji zaprezentowała się w szeregu imprezowych stylizacji, wśród których w oczy rzuca się zapinana na suwak, cekinowa sukienka z głębokim dekoltem.
Zobaczcie Gąsiewską w modowej kampanii. Wygryzie Wieniawę w roli najbardziej rozchwytywanej młodej "influencerki"?