W dobie powszechnego retuszowania zdjęć nie jest zaskoczeniem, że praktycznie każda gazeta decyduje się na podrasowywanie fotografii. Czasem dzieje się to na prośbę samej gwiazdy występującej na jej łamach, a czasami trochę mimo jej woli. I choć popularne są akcje mające na celu ograniczanie retuszowania zdjęć, m.in. te promujące znane osoby w wersji no make up, zwolennicy sprawdzonych zasad popytu i podaży obstają przy "upiększaniu" gwiazd za pomocą Photoshopa.
W aktualnej, świątecznej ofercie Lidla widzimy Magdę Gessler, która reklamuje swoje garnki i patelnie. To zrozumiałe, że markuje je swoją twarzą, jednak naczynia muszą mieć chyba jakąś nadzwyczajną moc (może odtruwają wodę?)
, dzięki której powstają nich same odmładzające i wyszczuplające potrawy. Magda na zdjęciu promocyjnym jest bowiem szczuplejsza o jakieś 20 kilogramów i zdecydowanie młodsza.
Zobaczcie sami. Rozumiemy, że sesja promocyjna dla linii garnków Gessler powstała już jakiś czas temu, ale czy pamiętacie ją aż tak szczupłą?
My lubimy Gessler z każdym jej kilogramem. Po co to zmieniać?