Kolaboracje tzw. sieciówek z wielkimi markami modowymi to żadne novum. Trend zapoczątkowany na dobre przez H&M pozwala topowym projektantom zaistnieć w świadomości młodszych (i mniej zamożnych) klientów, natomiast tanim sklepom odzieżowym pomaga podnieść nieco swoją rangę, udowadniając, że oprócz t-shirtów za 15 złotych, można w nich również kupić nieco bardziej pomysłowe kreacje. Próbując podbić brytyjski rynek, polska marka Reserved nawiązała ostatnio współpracę brytyjskim Vogue'iem, w celu stworzenia sylwestrowej kolekcji, mającej promować firmę na Wyspach.
Tego typu kolaboracja wymaga rzecz jasna odpowiedniej oprawy. Nie obyło się więc bez rzetelnej kampanii marketingowej, której zwieńczenie stanowiła impreza Reserved x Vogue, urządzona w ostatni piątek w Warszawie. Przyjemność poprowadzenia wydarzenia spadła na Joannę Horodyńską, kontrowersyjną modową ekspertkę, która dumnie pozowała na ściance, dzierżąc w dłoni mikrofon. Celebrytka przybyła na prezentację kolekcji w fuksjowym komplecie Reserved x Vogue, na który składał się elegancki sweterek i połyskująca spódnica "na zakładkę". Całość została dopełniona zakończonymi szpicem kozakami z najnowszej kolekcji Valentino.
Dobrze wygląda?