Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Przejdź na

Stella Maxwell i Sara Sampaio w sesji inspirowanej kultową czarną komedią

31
Podziel się:

Na potrzeby zdjęć do magazynu "Paper" odtworzyły role Meryl Streep i Goldie Hawn z filmu "Ze śmiercią jej do twarzy". Pamiętacie?

Stella Maxwell i Sara Sampaio w sesji inspirowanej kultową czarną komedią

Nowojorski magazyn Paper ukazuje się od ponad 30 lat, ale dopiero ostatnio wyrasta na eksperta w dziedzinie "wiralowych" sesji. Tradycja kontrowersyjnych okładek rozpoczęła się w 2014 roku wraz ze słynnym zdjęciem gołej, naoliwionej pupy Kim Kardashian. Od tamtego czasu na łamach magazynu mogliśmy oglądać naturalną Christinę Aguilerę, komiksową Kylie Jenner, ciężarną Blac Chynę i Miley Cyrus tulącą świnię.

Kilka dni temu w sieci ukazała się okładkowa sesja do nowego, zimowego wydania Paper. Redaktorzy tym razem zrezygnowali z celebrytek i do udziału w zdjęciach zaprosili śmietankę światowego modelingu: Stellę Maxwell (prywatnie dziewczynę Kristen Stewart), znaną z wybiegów Victoria's Secret Sarę Sampaio i Seana O'Pry, którego możecie kojarzyć z teledysku Blank Space Taylor Swift. W przeciwieństwie do poprzednich okładek magazynu, zdjęcia autorstwa braci Morelli nie epatują nagością, ale za to zwracają uwagę nawiązaniami do kultowej czarnej komedii Ze śmiercią jej do twarzy z 1992 roku. Na potrzeby sesji modelki wcieliły się w role odgrywane w filmie przez Meryl Streep i Goldie Hawn, odtwarzając najbardziej zapamiętywalne sceny. Uwagę szczególnie zwraca portret Sampaio jako ekranowej Helen Sharp z dziurą w brzuchu oraz plakat promujący fikcyjny spektakl z Maxwell jako narcystyczną Madeline Ashton.

Zobaczcie zdjęcia z nowego numeru Paper. Ciekawy pomysł na sesję?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(31)
WYRÓŻNIONE
gość
6 lat temu
no spoko ale oryginał i tak lepszy :p btw świetny film
margoś
6 lat temu
Ciekawa sesja, przypomniała mi o tym filmie ;) Chyba zobaczę go jeszcze raz :)
gość
6 lat temu
Ciekawy pomysł.
Gość
6 lat temu
Są.. zbyt piękne, przez co nudne, brak "tego czegoś" co ma Meryl i Goldie. Sam pomysł na sesję fajny, miła odmiana wszeobecnej goliznie i twarzach szukających rozumu
Gość
6 lat temu
Fajna sesja
NAJNOWSZE KOMENTARZE (31)
gość
6 lat temu
to jest mario dedivanovic XD a nie jakis model z teledsku taylor
gość
6 lat temu
everything is a copy of a copy of a copy
gość
6 lat temu
Weszłam tu, bo myślałam, że facet to Podsiadło
Gość
6 lat temu
Sesja wypas!
M
6 lat temu
Na zdjęciu z fotelem Stella jak kosmita
Snob
6 lat temu
"Paper" jak zwykle trzyma poziom - kolejny dowód, że liczy się przede wszysktkim pomysł, a resztę robi profesjonalna produkcja sesji. Patrzcie i uczcie się głupie beztalencia z zerową kreatywnością z polskich pseudo-magazynów lifestylowych i modowych, jak się to robi!
Gość
6 lat temu
Swietny.film:)
gość
6 lat temu
Wspanaiły film pasuje do dzisiejszych standardów i za ooginia za młodoscia i pieknem..gimby nie znajo;)
Gość
6 lat temu
Co ta blondyna ma z brwiami fu
gość
6 lat temu
Fatalne te panny
Gość
6 lat temu
Co ta blondyna ma z brwiami???
gość
6 lat temu
Jak ten film doskonale przewidział dzisiejsze czasy - nabotoksowane, ponaciągane, poostrzykiwane stare pudła, desperacko próbujące zatrzymac młodość i faceta...
gość
6 lat temu
i to jest ciekawa sesja!
Gość
6 lat temu
W d***e mam te l***i, Sean Opry idealny