Szefowie czołowych domów mody wiedzą, że umacnianie pozycji na rynku to nie tylko regularne pokazywanie nowych kolekcji, ale też budowanie "dobrych skojarzeń". Poza zatrudnianiem gwiazd w roli "ambosadorek", regularnie wchodzą we współpracę z organizatorami ekskluzywnych wydarzeń, co tworzy wokół marek atmosferę prestiżu. Ekspertem w tej dziedzinie jest dom mody Chanel, który choćby w zeszłym roku patronował wydarzeniu na cześć Julianne Moore, zorganizowanym w nowojorskim MoMA.
Nie chcąc pozostać w tyle za konkurencją, francuska marka Saint Laurent w środę objęła patronat nad podobną "imprezą". Tym razem padło na uroczysty pokaz wyreżyserowanego przez Luisa Buñuela filmu Piękność dnia z Catherine Deneuve, który odbył się w MoMA z okazji 50. rocznicy premiery. W ramach współpracy Saint Laurent ubrał honorowych gości wydarzenia, wśród których, poza gwiazdą filmu, znalazły się Susan Sarandon i Debbie Harry. Dojrzałe "ikony" na okolicznościowej ściance pojawiły się w świetnych humorach, prezentując eleganckie stylizacje dobrane do ich osobowości. U Sarandon uwagę zwracała broszka w kształcie homara, Harry założyła botki w męskim stylu, a Deneuve zaprezentowała się w marynarce z klapami zdobionymi kryształkami.
Zobaczcie "ikony" na ściance w Nowym Jorku. Chcielibyście tam być?