Trwa ładowanie...
Przejdź na

Hit sieci: dziewczyna z wodą Fiji została prawdziwą "gwiazdą" Złotych Globów (ZDJĘCIA)

88
Podziel się:

Hostessa rozdająca napój zmieściła się prawie w każdym kadrze z rozdania nagród. Udana reklama?

Hit sieci: dziewczyna z wodą Fiji została prawdziwą "gwiazdą" Złotych Globów (ZDJĘCIA)

Nie jest tajemnicą, że nawet największe imprezy, które uznaje się za "wyjątkowe" i "niezależne", sponsorowane są przez producentów kosmetyków, alkoholu czy luksusowych aut. Prawda jest taka, że ktoś musi opłacić organizację gal czy chociażby prezenty, jakie otrzymują ich uczestnicy. W Polsce press packi to zwykle mniej udane gadżety, na Zachodzie zaś wszystko robią ze zrozumiałym, większym rozmachem.

Ubiegłoroczni nominowani do Oscarów (!) dostali w swoich press packach między innymi 12-dniową wycieczkę do Tanzanii dla dwojga, diamentową biżuterię i inne "drobne" vouchery do luksusowych SPA czy hoteli. Wartość takiego zestawu oszacowano na... 100 tysięcy dolarów.

Oczywiście sponsorzy cenią sobie taką formę reklamy, celując w najbogatsze i najbardziej znane gwiazdy. Na tegorocznym rozdaniu Złotych Globów doszło jednak do kuriozalnej sytuacji, którą teraz wyśmiewają internauci z całego świata.

"Gwiazdą" gali została bowiem hostessa roznosząca wśród gości... wodę Fiji. Dziewczyna tak sprytnie podawała napój, że znalazła się w niemal każdym kadrze ze ścianki Złotych Globów. Niektóre jej zdjęcia wyglądają komicznie: widać, że "Fiji water girl" (bo tak przezwały ją zachodnie media) stara się zachowywać naturalnie i trochę uśmiechać się do fotografów. W efekcie pozuje z tajemniczym grymasem na twarzy, dzięki czemu z miejsca została bohaterką memów zamieszczanych między innymi na Twitterze.

Richard wyglądał bardzo przystojnie, ale jednocześnie gotował się w swoim aksamitnym garniturze. Na szczęście moja taca z wodą Fiji zapewniła mu ulgę, której tak potrzebował - piszą rozbawieni internauci.

Zobaczcie, jak wyglądała największa gwiazda Złotych Globów:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(88)
WYRÓŻNIONE
gość
6 lat temu
I to jest prawdziwa WODZIANKA :D!
Gość
6 lat temu
Haha najlepsze jest to ze ona faktycznie pozuje do każdego zdjęcia 😂 czego to ludzie nie wymyslą
Gość
6 lat temu
I teraz będzie gwiazda, tak? 🤣 Dzisiejsze czasy
Gość
6 lat temu
Powinna dostać premię skoro nawet na pudlu o tym piszecie
Gość
6 lat temu
Mona Lisa na miarę 21 wieku
NAJNOWSZE KOMENTARZE (88)
gość
6 lat temu
Mogli tam naszą polską cisowiankę wnieść perlage na przykład myślę że by posmakowała gwiazdom :)
Gość
6 lat temu
Jakby nie patrzeć, ładna dziewczyna. A i ubrana lepiej i dużo bardziej przyzwoicie, niż niejedna aktorka...
gość
6 lat temu
no i reklama jest, teraz kupujcie zwykłą wode 100 ml za 10 zl...
Gość
6 lat temu
Kanadyjska modelka prawie 200 000 obserwujących na insta. Kasę bije nie gorsza od tych gwiazd
Gość
6 lat temu
Ale wiecie ze ona ma ponad 100 tyś. obserwujących na istagram. Szkoda ze pudel sie tego nie dowiedzial. Jakas modelka czy cos
Gość
6 lat temu
HAHA PARCIE NA SZKLO MA :))
Gość
6 lat temu
Musiała tam stać celowo. W przeciwnym razie by ją przegonił ktoś.
gość
6 lat temu
Tak sie zostaje gwiazdą dzisiaj. Masakra jakaś, wystarczy zrobić coś kretynskiego, pokazać du*e albo kogoś pobić
Gość
6 lat temu
To jest marketing! Złoty Glob, dla pomysłowości tej dziewczyny!
Gość
6 lat temu
Uśmiech Mona Lisy nr 3
Żabka
6 lat temu
Wk*rwiająca jest że wszedzie się pcha z tym ryjem. Chce żeby ją zauważono !
Gość
6 lat temu
Najsmutniejsze jej to ze ludzie na Fiji nie maja dostępu to czystej wody bo przez olbrzymi export tej właśnie wody zanieczyszcza się na Fiji powietrze i zabiega wodę jej mieszkańcom. Wodę sprawdzono i przefiltrowana wida z kranu niczym się od niej niej różni. Cóż ładna butelka i olbrzymia kampania reklamowa potrafią sporo sprzedać, szkoda tylko ze kosztem cierpienia innych. Ja pije filtrowana wodę a jak już kupuje to zwykła wodę źródlana w szklanej butelce. W USA maja pełno źródeł z dobra woda, woda z Fiji powinna być dla osób które na Fiji mieszkają.
gość
6 lat temu
Ale to jest działanie celowe, sprytna reklama. Gdyby nie chcieli to by fotoreporterzy ustawili inaczej obiektyw
Gośćfd
6 lat temu
Spoko, to przemyślana strategia marketingowa. Sprytna.
...
Następna strona