Mimo że Patryk Vega ma równie wielu gorących wielbicieli co zagorzałych przeciwników, trudno nie przyznać, że kontrowersyjnemu reżyserowi udało się wnieść nową "jakość" do polskiej branży filmowej. Dotychczas nadwiślańskie obrazy odznaczały się przeważnie albo wysokim artyzmem i konceptualizmem, albo tanimi żartami, białym plakatem z Karolakiem i scenariuszem pisanym na kolanie. Vega (znany wcześniej jako Patryk Krzemieniecki) rozbudził jednak w narodzie sentyment do kinematograficznego spektaklu z wybuchami, strzelaninami oraz wyjątkowo niewybrednym językiem w roli głównej. I choć wielu zarzuca mu ogłupianie publiki, jego produkcje nadal cieszą się niebywałym jak na nasze standardy zainteresowaniem.
Tej zimy Vega doczekał się jednak nie lada konkurencji. O uwagę mało wymagających widzów walczyć będą bowiem nie tylko Kobiety Mafii 2, ale i zapowiadający się na nieintencjonalną komedię wszechczasów Diablo. Wyścig o wszystko, autorstwa Michała Otłowskiego i Daniela Markowicza. Rzecz jasna tak wielkie przedsięwzięcia poprzedzone zostać musiały należytą kampanią reklamową. Nikt nie był chyba jednak gotowy na ciężkie działa, które postanowili wytoczyć zdeterminowani filmowcy.
Naszym nieszczęśliwym oczom ukazały się bowiem nowe plakaty promujące zimowe produkcje. Diablo promowany jest przez gangsterskiego Cezarego Pazurę, którego twarz mocno wyprasowana została przez nadambitnego grafika. Propozycja Vegi natomiast reklamowana jest przez drużynę jego oddanych muz, z Katarzyną Warnke i Agnieszką Dygant na czele, z których każda dzierży w dłoni "groźny" atrybut, taki jak strzykawka czy piła łańcuchowa.
Redakcja Pudelka nadal nie może się otrząsnąć z szoku wywołanego tym niezwykle skrajnym doznaniem estetycznym, dlatego prosimy Was o pomoc.
Zdecydujcie w głosowaniu, na który z dwóch plakatów trudniej Wam się patrzy.
**
[#sonda|id=58|title=Najgorszy%20plakat#] **