Kate Upton karierę robi od 2011 roku, gdy jej "spontaniczny" taniec na trybunach meczu koszykówki obiegł internet i z dnia na dzień zapewnił jej popularność w całych Stanach. Choć w kolejnych latach wystąpiła w kilkudziesięciu prestiżowych sesjach i sześciokrotnie trafiła na okładki Vogue'a, na miano "najseksowniejszej kobiety świata" musiała czekać aż do zeszłego roku. "Zaszczytny" tytuł, przyznawany przez dogorywający magazyn Maxim, przejęła po Hailey Baldwin, ale nie miała jeszcze okazji się nim nacieszyć ze względu na ciążę.
26-latka swoją pierwszą córeczkę urodziła na początku listopada i na dwa miesiące wycofała się z mediów. Teraz zdaje się być gotowa na "wielki powrót", o czym świadczy jej nowe dokonanie. "Najseksowniejsza kobieta świata" właśnie została twarzą marki Copper Fit, produkującej sportowe opaski na łokcie i kolana. W ramach nowych obowiązków w czwartek pojawiła się w sklepie Dick's na przedmieściach Los Angeles, w którym zapozowała do szeregu promocyjnych zdjęć. Ubrana w legginsy, luźną bluzkę o zakładkowym fasonie i sneakersy, modelka z pełnym zaangażowaniem eksponowała skarpety oraz rękawy kompresyjne na różne części ciała. Mimo mało prestiżowego charakteru zlecenia, zachowała pełen profesjonalizm i ani na chwilę nie dała po sobie poznać, że wolałaby być w domu.
Zobaczcie Upton dwa miesiące po porodzie. Zachęca do zakupów?