Lana Del Rey i Jared Leto w zeszłym roku razem wybrali się na galę MET, reprezentując dom mody Gucci. Oboje dość dosłownie nawiązali do "katolickiego" motywu przewodniego imprezy, bo piosenkarka zainspirowała się siedmioma boleściami Matki Bożej, a lider zespołu 30 Seconds to Mars założył koronę cierniową i wystylizował się na Jezusa. Dziś wiadomo, że ich obecność na gali nie była przypadkowa i zapowiadała wspólny projekt, który właśnie ujrzał światło dzienne.
Jak się okazuje, Lana i Jared z "pupilków" włoskiego domu mody awansowali do miana pełnoprawnych "ambasadorów", na co wskazuje nowa kampania zapachu Gucci. Zdjęcia autorstwa Glena Ruchforda dla piosenkarki nie oznaczały wyjścia poza "strefę komfortu", bo wpisują się w typową dla niej estetykę "retro". Na potrzeby sesji duet zaprezentował się w romantycznych stylizacjach Gucci, pozując na tle starego salonu piękności. W towarzyszącym zdjęciom spocie wypatrzyć można też kolejną ulubienicę włoskiej marki, Courtney Love, w roli kelnerki.
Zobaczcie Lanę Del Rey i Jareda Leto w roli "twarzy" Gucci. Dobry wybór ambasadorów?