Tak jak dziesiątki innych top modelek z wieloletnim stażem, Rosie Huntington-Whiteley ostatnio łapie się różnych "projektów pobocznych". Brytyjka projektowała już bieliznę dla znanej sieciówki, próbowała swoich sił w roli aktorki i udzielała się jako szeroko rozumiana "influencerka". W połowie zeszłego roku uruchomiła autorski serwis internetowy poświęcony urodzie i kosmetykom. Choć Rose Inc. nie zdążył jeszcze na dobre się rozkręcić, modelka już zaczyna zbierać za niego branżowe wyróżnienia.
31-latka w czwartek dołączyła do innych ambitnych bizneswomen z okazji imprezy Create & Cultivate 100 List, wyróżniającej najbardziej przedsiębiorcze kobiety. Jako jedna z laureatek docenionych za wkład w branżę urodową, na okolicznościowej ściance zaprezentowała się w dopracowanym wydaniu. Modelka tym razem założyła niebieski, satynowy komplet od Mariny Moscone, za który trzeba zapłacić około 10 tysięcy złotych. Całość uzupełniła dopasowaną kolorystycznie kopertówką, wieczorowymi sandałkami i naturalną fryzurą z przedziałkiem na środku. Do zdjęć pozowała w pojedynkę i w towarzystwie Moj Mahdary, założycielki firmy Beautycon.
Zobaczcie Huntington-Whiteley w wyjściowej stylizacji. Wyglądała korzystnie?