Rozochocona panującym w branży nepotyzmem, przyrodnia siostra Kate Moss na początku 2014 roku wyruszyła na podbój modelingu. Jak można było się spodziewać, 16-letnia wówczas Lottie nie musiała się wysilać, by podpisać kontrakt z prestiżową agencją, a na przeszkodzie nie stanał jej nawet mało wybiegowy wzrost wynoszący 168 centymetrów. Dziś młoda Moss jest dobrze prosperującą, komercyjną modelką, która ma już na koncie okładkę paryskiego Vogue'a, kampanię Valentino, a nawet udział w pokazie Chanel.
Pasmo sukcesów w młodym wieku sprawiło, że Lottie nieco zachłysnęła się celebryckim światem i wpadła w nowobogackie towarzystwo z reality show Modne życie w Chelsea. W rezultacie zaczęła poddawać się stopniowemu tuningowi, w ramach ktorego kilka miesięcy temu spuchły jej usta. O tym, że 21-latka obecnie jest trudna do rozpoznania, świadczy nowa kampania z jej udziałem. Lottie tym razem przypomniała o sobie w czwartej odsłonie współpracy z kalifornijską marką PacSun. Zrealizowana w Paryżu sesja przedstawia ją w zróżnicowanych stylizacjach, ale wzrok najbardziej przykuwa fryzura w nowym, ciemnym odcieniu i makijaż z nabłyszczonymi wargami.
Zobaczcie siostrę Kate Moss w nowej kampanii. Miło się na nią patrzy?