Agnieszka Kaczorowska rozpoznawalność zdobyła już jako siedmiolatka, gdy po raz pierwszy wcieliła się w kultową postać Bożenki z Klanu. Rola, którą odgrywa już od 20 lat, okazała się błogosławieństwem i klątwą jednocześnie, bo tancerka przez lata nie była znana pod własnym nazwiskiem, tylko właśnie jako fikcyjna córka Ryszarda i Grażyny Lubiczów. Od 2014 roku skutecznie zrywa z wizerunkiem aktorki jednej roli, występując w Tańcu z gwiazdami i udzielając się jako celebrytka.
Wysiłki 26-latki przynoszą rezultaty, bo dziś Kaczorowska jest kojarzona nie tylko z twarzy, ale też z nazwiska. Od kilku miesięcy większe emocje wzbudza jej życie prywatne, na co wskazywał choćby sponsorowany przez biuro podróży, medialny ślub w Toskanii. Nie trzeba było długo czekać, by Kaczorowska ogłosiła, że spodziewa się dziecka, co błyskawicznie uczciła uruchomieniem... kanału parentingowego.
PRZYPOMNIJMY: Kaczorowska ruszyła z kanałem parentingowym! "Moja lista tematów sięga już 20" (WIDEO)
O tym, że Kaczorowska lubi "kuć żelazo", świadczy jej nowe osiągnięcie. Bożenka z Klanu tym razem została twarzą szczoteczek do oczyszczania twarzy, co w piątek zaprowadziło ją na promocję urządzeń, organizowaną w jednej z warszawskich perfurmerii Douglas. Jako jedyna gwiazda wydarzenia, celebrytka zadbała o dopracowaną stylizację z kusą sukienką, białymi kozaczkami i czarną torebeczką. W ramach wystąpienia pozowała na udekorowanej balonami "ściance" i z zaangażowaniem eksponowała urządzenia soniczne.
Zobaczcie, jak Kaczorowska dorabiała w centrum handlowym. Zachęca Was do zakupu szczoteczki?