Irina Shayk zapewne nadal byłaby względnie anonimową twarzą popularnej marki bielizny, gdyby nie jej znajomość z Cristiano Ronaldo. Związek z jednym z najpopularniejszych piłkarzy na świecie sprawił, że jej nazwisko zyskało międzynarodową rozpoznawalność, a ona sama stała się pionierką fenomenu WAGs. Nic dziwnego, że modelka po rozstaniu z Portugalczykiem nie wykazywała zainteresowania "zwykłymi śmiertelnikami" i związała się z Bradleyem Cooperem, z którym obecnie tworzy topową "power couple".
Młodsza od Shayk o pięć lat Stella Maxwell zdaje się mieć podobną receptę na sukces. Irlandka status top modelki i "aniołka" Victoria's Secret zawdzięcza własnej urodzie i pracy, ale międzynarodową sławę zyskała dopiero za sprawą związku z Kristen Stewart. Para, która przez dwa lata związku dorobiła się opinii pupilek świata mody, w listopadzie po cichu się rozstała. Jako że Maxwell wcześniej zasłynęła romansem z Miley Cyrus, można się spodziewać, że złamane serce będzie leczyć w ramionach kolejnej celebrytki.
Obie zwolenniczki medialnych związków ostatnio spotkały się na planie kampanii francuskiej marki The Kooples, którą wcześniej reklamowała inna modelko-celebrytka, Emily Ratajkowski. Sesja musiała być dla nich nobilitująca, bo wśród promowanych torebek znalazły się modele Stella i Irina, które, jak same nazwy wskazują, zostały stworzone na ich cześć. Na potrzeby zdjęć top modelki wczuły się w role uczestniczek "dziewczyńskiego wypadu" i zaprezentowały się w szeregu letnich stylizacji, przechadzając się po mieście.
Zobaczcie, jak Shayk i Maxwell promują torebki zaprojektowane na ich cześć. Która bardziej zachęca Was do zakupu?