Przed wakacjami w ubiegłym roku jedna z wiodących marek lakierów hybrydowych w Polsce zorganizowała imprezę promującą nową kolekcję. Podczas oficjalnej prezentacji nowych kolorów dostępnych w katalogu marki przedstawione zostały ambasadorki: Agnieszka Woźniak-Starak oraz Margaret. Choć już samo zestawienie tych dwóch nazwisk obok siebie wydawało się być nietrafione, wspólne pozowanie na ściance Agi i Margaret nie pozostawiło złudzeń.
Firma pomimo dość kiepskiego startu nie poddała się w walce o wypromowanie kosmetyków i ambasadorek. Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak wzięły udział w sesji okładkowej magazynu Gala, która wypadła równie słabo, co prezentacja nowej kolekcji lakierów.
Okazuje się, że marka Semilac nie już więcej pomysłow, jak ograć promocyjnie egzotyczną kolaborację influencerek. Jak w rozmowie z Faktem wyznał przedstawiciel marki, postanowili zrezygnować z jednej nich:
Firma uznała, że prezenterka TVN lepiej wpisuje się w target i założenia marki. Zrezygnowaliśmy z Margaret. O szczegółach kontraktu nie możemy jednak mówić publicznie - czytamy.
Cóż, dobrze wybrali?