Nie da się ukryć, że Fergie czasy świetności ma już dawno za sobą. Piosenkarka, która największą popularnością cieszyła się tuż po opuszczeniu formacji Black Eyed Peas i wydaniu solowego albumu, wciąż nie ustaje w próbach powtórzenia osiągniętego przed laty sukcesu. Amerykanka dwoi się i troi, by nie wypaść z celebryckiego obiegu. W zeszłym roku wypuściła na rynek kolejną płytę, która miała jej pomóc odzyskać dawny blask. Niestety, krążek cieszył się umiarkowanym zainteresowaniem fanów, dlatego przedsiębiorcza gwiazda postanowiła przypomnieć o sobie w inny sposób: zakładając własną markę obuwniczą, Fergalicious By Fergie.
Zobacz:"Słodka" Fergie kokietuje fotografów na imprezie
Dawno niewidziana Fergie chwali się kocem za 3,5 tysiąca złotych
W czwartek celebrytka pojawiła się na wielkiej premierze nowej, wiosennej kolekcji marki, która odbyła się w centrum handlowym Hudson's Bay w Toronto. Na tę okazję gwiazda zdecydowała się na "rockowy" look składający się ze skórzanej kurtki i krótkich szortów, które odsłoniły jej zgrabne nogi. Wisienką na torcie była apaszka w panterkę oraz pasujące szpilki "własnego projektu". Wokalistka dosłownie wychodziła ze skóry, żeby zachęcić obecnych na imprezie gości do kupna obuwia, strojąc seksowne miny do fotografów i przybierając wyćwiczone przez lata pozy.