Reklamodawcy od pewnego czasu testują, czy warto do kampanii reklamowych angażować młodych celebrytów. Krzepiący przykład Julii Wieniawy, która coraz lepiej radzi sobie w branży reklamowej, sprawił, że przy niej to już nawet Margaret wydaje się zbyt zaawansowana wiekiem.
Korzystają na tym inne gwiazdy serialu Rodzinka.pl. Olga Kalicka chwilowo wypadła z konkurencji, bo została mamą,co przesunęło ją do zupełnie innego segmentu reklamowego, za to koniunktura zdaje się sprzyjać 20-letniej Wiktorii Gąsiewskiej i jej chłopakowi Adamowi Zdrójkowskiemu.
Celebryta, który w maju tego roku będzie obchodził dopiero 19. urodziny, przez długi czas pozostawał w cieniu swojego serialowego brata, Macieja Musiała. Odkąd jednak Musiał postanowił zostać poważnym aktorem i nie łaszczy się już na każdą propozycję, Zdrójkowski poczuł, że czas rozwinąć skrzydła.
Wraz z Wiktorią występuje w budzącym wielkie emocje show TVP Dance, dance, dance, w którym dostają ponoć po 8 tysięcy złotych za odcinek.
Ale to marne grosze w porównaniu z nowym kontraktem Gąsiewskiej z firmą L'Oreal. Jak informuje magazyn Party, Wiktoria została "beauty influencerką", co oznacza, że na swoim Instagramie zamieszcza regularnie filmiki, i zdjęcia, zachwala fankom kosmetyki tej konkretnie firmy. Według informacji gazety, dostała za to 200 tysięcy złotych. I to nawet nie wychodząc z domu...