Trwa ładowanie...
Przejdź na

Była dziewczyna Kristen Stewart rozciąga udo w nowej kampanii

0
Podziel się:

W ten sposób promuje kolekcję obuwia zaprojektowaną przez Jeremy'ego Scotta. Dobra z niej modelka?

Była dziewczyna Kristen Stewart rozciąga udo w nowej kampanii

Stella Maxwell jest prawdopodobnie pierwszym "aniołkiem" Victoria's Secret, który nie kryje się ze swoją nieheteroseksualną orientacją. Urodzona w Belgii Irlandka karierę rozpoczęła w 2009 roku, ale statusu pupilki bieliźnianego imperium doczekała się dopiero pięć lat później. Choć nie ulega wątpliwości, że zasługuje na status top modelki, należąc do rankingów najlepiej opłacanych i najseksowniejszych dziewczyn według prestiżowego portalu Models.com, popularność poza światem mody zawdzięcza związkom ze znanymi kobietami.

28-letnia obecnie Maxwell nie jest szczególnie wylewna, jeśli chodzi o orientację seksualną, ale jej medialne związki mówią same za siebie. Modelka w 2015 roku zaczęła umawiać się z Miley Cyrus, gdy ta robiła sobie "przerwę na eksperymenty" od wieloletniego związku z Liamem Hemsworthem. Choć sprawa wyglądała poważnie, związek okazał się przelotny i zakończył się po zaledwie paru miesiącach. Nie trzeba było długo czekać, by "aniołek" padł w ramiona innej gwiazdy, którą tym razem okazała się Kristen Stewart. Partnerki były razem przez dwa lata, aż jesienią ubiegłego roku postanowiły po cichu się rozstać.

Maxwell na medialnych romansach zyskała rozpoznawalność na całym świecie i dziś może cieszyć się statusem "money girl". W tym sezonie przypomina o sobie w kampanii kolekcji stworzonej przez Jeremy'ego Scotta dla obuwniczej marki Staccato. Proste, studyjne zdjęcia autorstwa amerykańskiego fotografa, Marcusa Mama, przedstawiają ją w eklektycznych stylizacjach, stanowiących dobre tło dla ćwiekowanych półbutów, botków i klapków. Uwagę najbardziej zwracają jednak dynamiczne pozy modelki, która tym razem miała okazję pochwalić się gibkością ciała.

Zobaczcie Maxwell w nowej kampanii. Dobra z niej modelka?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)