Jeszcze kilka lat temu drag queens kojarzyły się wyłącznie z obskurnymi klubami dla mniejszości seksualnych i narkotykowym podziemiem. Dziś natomiast ci nietypowi performerzy są głównymi bohaterami jednego z najpopularniejszych programów telewizyjnych w Ameryce - Rupaul's Drag Race. Show liczy już 11 regularnych sezonów i 4 sezony All Starts.
Rosnącą fascynację tym zjawiskiem coraz częściej wychwytują też wielkie korporacje, chcące zjednać sobie fanów programu. Jedną z osób, która współpracuje z drag queens już od dłuższego czasu, jest Jeremy Scott, dyrektor kreatywny popularnej wśród fashionistek marki Moschino. Projektant po raz kolejny zatrudnił absolwentki Drag Race do sobotniej imprezy promującej kolaborację marki z siecią perfumerii Sephora.
Gospodarzami przyjęcia były dwie zwyciężczynie programu, Aquaria i Raja. Obie "panie" postawiły tego wieczora na wyrazisty makijaż z mocnym okiem i czerwonymi ustami. Dość interesujące były również ich "pomazane flamastrem" kreacje pochodzące z kolekcji Moschino na wiosnę/lato 2019.
Zachęciły Was do zakupów?