Kate Beckinsale w ostatnich latach nie była szczególnie rozchwytywana w Hollywood. Brytyjka, która światową sławę zdobyła dzięki hitowemu Pearl Harbor z 2001 roku, pozostawała co prawda aktywna zawodowo, przypominając o sobie choćby w wampirzych filmach akcji z cyklu Underworld. Niestety, uwagę mediów zawdzięczała nie swoim kolejnym rolom, tylko skąpym stylizacjom, które wręcz stały się jej znakiem rozpoznawczym.
Sytuacja diametralnie zmieniła się w styczniu, gdy 45-latka niespodziewanie nawiązała romans z byłym chłopakiem Ariany Grande, Petem Davidsonem. Gwiazda, która na co dzień jest mamą niespełna 20-letniej córki, w ramiona komika padła po rozstaniu z 23-letnim modelem, Mattem Rifem. Romans zapewnił jej upragnioną uwagę paparazzi, którym wielokrotnie udało się uwiecznić niezręczne czułości nowej "power couple".
Zobacz: Były chłopak Beckinsale ostrzega przed nią Davidsona: "Powiem szczerze, jak facet facetowi... UCIEKAJ!"
Pete Davidson namiętnie całuje Kate Beckinsale. Potwierdzili, że są parą! (ZDJĘCIA)
Rozgłos w mediach sprawia, że Beckinsale znów może liczyć na zainteresowanie ze strony producentów. Aktorka na początku marca po ponad 20 latach wróciła na małe ekrany dzięki głównej roli w brytyjskim serialu The Widow, którego promocja w tym tygodniu zaprowadziła ją na kilka wywiadów w Nowym Jorku. Wracając w środę do hotelu Ritz, trafiła na gromadkę rozentuzjazmowanych fanów. Przy okazji pochwaliła się codzienną stylizacją, na którą składał się pasiasty komplet przypominający piżamkę, sandały od Nicholasa Kirkwooda za ponad 3 tysiące złotych i okrągła torebka Saint Laurent za ponad 10 tysięcy. Całość uzupełniał dopracowany makijaż, włosy ułożone w gładkie fale i klasyczne okulary przeciwsłoneczne.
Zobaczcie, jak Beckinsale promowała swój powrót na małe ekrany. Kibicujecie jej?