Selena Gomez ma dopiero 26 lat, ale dorobkiem mogłaby obdzielić kilka koleżanek po fachu. Teksanka na małym ekranie zadebiutowała już jako dziesięciolatka, grając w dziecięcym serialu Barney i przyjaciele. W kolejnych latach awansowała do rangi gwiazdki Disneya za sprawą głównej roli w Czarodziejach z Waverly Place, ale po uzyskaniu dorosłości postanowiła skupić się na muzyce. Choć jej solowa dyskografia liczy tylko dwa albumy, Gomez dziś uchodzi za jedną z najpopularniejszych gwiazd na świecie, o czym świadczyła jej wieloletnia pozycja na szczycie najchętniej obserwowanych osób na Instagramie.
Gomez, która w 2015 roku wyznała, że zdiagnozowano u niej toczeń, w ostatnich miesiącach rzadziej pokazywała się publicznie, skupiając się leczeniu. Teraz postanowiła wrócić do pracy jako aktorka, na co wskazuje jej nazwisko w obsadzie czarnej komedii o ataku zombie, zatytułowanej The Dead Don't Die. W filmie Jima Jarmuscha wystąpili też Bill Murray, Tilda Swinton, Chloe Sevigny i Iggy Pop (!), co sugeruje, że możemy mieć do czynienia z kinowym hitem lata.
Zobacz też: Cannes 2019: Wielka gala otwarcia - Paweł Pawlikowski, Tilda Swinton, Julianne Moore, Eva Longoria (ZDJĘCIA)
Gomez w ramach promocji filmu zadebiutowała w tym roku na czerwonym dywanie festiwalu w Cannes, gdzie w środę dołączyła do kolegów z planu filmu na spotkaniu z fotografami. Z okazji promocji komedii o zombie postawiła na elegancką, ale wygodną stylizację od Chanel. Uwagę zwracał dzianinowy kardigan z kolekcji Resort 2019, do którego Gomez dobrała szerokie spodnie do kompletu. Całość uzupełniały metaliczne sandałki na obcasie, bogato zdobione kolczyki i gładko zaczesana fryzura z przedziałkiem na środku.
Zobaczcie, jak Gomez promowała film o ataku zombie. Jest gotowa na wielki powrót?