Małgorzata Rozenek to prawdziwa kobieta renesansu. Potrafi z łatwością zmonetyzować niemal wszystko, czego się dotknie. Na fali popularności Perfekcyjnej Pani Domu wydała książki z poradami. Razem ze swoim trzecim mężem, Radosławem Majdanem, wyruszyła na podbój Azji w celebryckim reality show. Ich małżeńskie sprzeczki na tyle podnosiły oglądalność Azji Express, że para otrzymała nawet własny program w TVN. Małgosia w pewnym momencie nie mogła opędzić się od propozycji współpracy. Podobno za kampanię telefonii komórkowej dostała razem z mężem aż 2 miliony złotych, a za pozowanie w majtkach na Instagramie do kieszeni 41-latki trafiło 20 tysięcy złotych.
Rozenek podobno już nieco się opatrzyła, jednak nie powstrzymuje jej to od realizowania kolejnych intratnych pomysłów. Niedawno wydała książkę o in-vitro i, zdaniem jednego ze współautorów, zbyt pochopnie przypisała sobie jej autorstwo.
Kolejnym przedsięwzięciem 41-latki jest dietetyczny catering MRM food, który reklamuje się "estetyką", "smakiem" i "biodegradowalnymi pudełkami z trzciny cukrowej". Niestety, najwyraźniej to nie wystarczyło, by na oficjalną premierę marki tłumnie przybyli celebryci.
Podczas środowej imprezy otwierającej MRM food na ściance pozowała głównie… Małgorzata Rozenek i jej współpracownice. Okazję do polansowania się przed aparatami wykorzystała Patrycja Wieja, znana jako Lady Patrycja. Sytuacji nie uratowały nawet nogi Małgorzaty, które celebrytka wyeksponowała w asymetrycznej sukience mini. Być może pozostali celebryci myśleli, że Małgosia, zgodnie z ideą cateringu, przywiezie im jedzenie do domu...
Zobaczcie, jak Małgorzata pozowała ze swoimi gośćmi. Wyglądała pięknie?