Celebryci rzadko bywają pomysłowi przy wymyślaniu biznesów "na boku". Zazwyczaj decydują się na sprawdzone ruchy: wypuszczają na rynek własną linię odzieży, "projektują" biżuterię, lakiery do paznokci albo buty. Ostatnio modne stało się lansowanie "fit przekąsek" i cateringów dietetycznych. Tego rodzaju przedsięwzięcie wydaje się być naprawdę opłacalne - nic dziwnego, że kolejne znane nazwiska angażują się w projekty dotyczące zdrowego odżywiania.
Własnej linii batonów doczekał się też Marcin Gortat. Koszykarz rozpoczął współpracę z jedną z marek, której hasło przewodnie brzmi: "Głodni Wolności".
Cieszę się z rozpoczęcia współpracy z marką FreeYu. Hasło "Głodni Wolności" idealnie wpisuje się w moje podejście do życia. Wolność wyboru, dążenie do celu, bycie sobą, zachowanie balansu w życiu, to są wartości, którymi zawsze się kieruję - odpływa Marcin.