Rihanna co prawda nie wypuściła nowego kawałka od ponad trzech lat, nie przeszkodziło jej to jednak wspiąć się na sam szczyt listy najlepiej zarabiających wokalistek Forbesa w 2019 roku. Gwiazda zarabia nie tylko na muzycznych hitach, ale też masywnej firmie kosmetycznej Fenty, kolekcji bielizny, a także od niedawna marce ubrań, która dołączyła do koncernu LVMH, będącego domem takich gigantów mody jak Dior, Fendi, Louis Vuitton czy Céline.
Mimo że Riri może uważać się już za poważną bizneswoman, nie ma najmniejszego zamiaru ugrzeczniać swojego wizerunku, który dekadę temu zapewnił jej rozpoznawalność. Piosenkarka postanowiła o tym przypomnieć za pomocą sesji zdjęciowej do letniego wydania kultowego Interview Magazine. Na okładce możemy zaobserwować Rihannę groźnie spoglądającą spod białej maski, która komponuje się z długim płaszczem marki Saint Laurent i szpilkami na platformie w odcieniu kości słoniowej. Również na pozostałych fotografiach gwiazda nie traci pazura. Paląc grubego skręta i rozkraczając się na kanapie w obcisłej panterce, gwiazda prezentuje przed obiektywem zdolnego Pierre-Ange Carlotti najciekawsze projekty od Diora, Balenciagi i Laquana Smitha.