Małgorzacie Rozenek-Majdan wiele celebrytek może pozazdrościć lukratywnych kontraktów. Żona Radosława Majdana bez wątpienia wie, jak zarabiać pieniądze i od kilku lat wykorzystuje swoją rozpoznawalność w stu procentach. Dla prezenterki nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego była już twarzą m.in. pił mechanicznych, kosmetyków, biżuterii, ubrań dla dzieci, a nawet talerzy.
Ostatnio 41-latka zaprezentowała swój nowy pomysł, czyli catering dietetyczny MRM food, który reklamowała "estetyką", "smakiem", a nawet "biodegradowalnymi pudełkami z trzciny cukrowej". Niestety, najwyraźniej to nie wystarczyło, aby ogłosić sukces. Na premierę marki prawie nikt się nie pofatygował.
Ambitna Gosia jednak nie zamierza się poddać i już przygotowała kolejne przedsięwzięcie. Tym razem zaprezentowała światu… autorskie maty piknikowe (zachowujemy oryginalną pisownię):
Długi weekend to doskonały moment, żeby zastopować i spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Przy takiej pogodzie jak dziś, idealną opcją jest piknik - zaczyna pod najnowszym zdjęciem, na którym widzimy ją, siedzącą na owej macie. Razem z @lamillou stworzyliśmy na tę okazję maty piknikowe Lady Peony. Mata ma wszytą praktyczną kieszonkę na telefon, klucze czy drobne_ - kontynuuje zachęcająco przedsiębiorcza Lady.
Skusicie się na kolejny gadżet od Goni?