Kim Kardashian w lutym świętowała 12. rocznicę wycieku seks taśmy nagranej z bratem Brandy, Rayem-J, która zapoczątkowała jej medialną karierę. Choć trudno w to uwierzyć, dziś nie tylko uchodzi za "ikonę", ale też pełni rolę największej gwiazdy rodzinnego reality show, po której orbicie krążą nie mniej popularne siostry. O jej pozycji w show biznesie świadczą stawki za sponsorowane posty na Instagramie, które rzekomo przekraczają 700 tysięcy dolarów, oraz kolejne solowe okładki Vogue'a.
Choć jej obecność na okładkach "biblii mody" nadal wzbudza kontrowersje, Kardashianka w tym miesiącu poszerzyła swoje portfolio o sesję do japońskiego wydania magazynu. Awangardowe zdjęcia zostały zrealizowane przez znany duet Luigi & Iango i przedstawiają ją w stylizacjach przygotowanych przez słynną Annę Dello Russo. Na potrzeby sesji 38-latka pozowała w spektakularnych propozycjach z nowych kolekcji Valentino, Dolce & Gabbana i Richarda Quinna. Uwagę zwraca pikowana kreacja z kołdry od Moncler, suknia z wymownym przesłaniem od Victora & Rolfa oraz widoczna na okładce, czerwona maska od domu mody Chalayan.
Zobaczcie awangardową Kardashiankę w japońskim Vogue'u. Uważacie ją za "ikonę"?