Gdy w czerwcu 2017 roku w kuluarach zaczęły krążyć pogłoski o planach stworzenia polskiej edycji Vogue'a, nikt do końca nie wierzył w to, że biblia mody może mieć w naszym kraju rację bytu. Po tym, jak na rynku pojawił się pierwszy numer ekskluzywnego magazynu z Anją Rubik i Małgosią Belą na okładce, Polacy wyśmiali zdjęcia wybitnego fotografa Juergena Tellera, zgodnie uznając je za "mało światowe" i "wieśniackie".
Wszystko wskazuje na to, że Vogue Polska ma się lepiej, niż ktokolwiek mógłby się spodziewać, a jego wydawca, spółka Visteria, postanowiła poszerzyć swoją działalność i do końca 2019 roku uruchomić trzy nowe produkty w swoim portfolio: _**Vogue Uroda, Vogue Polska Men**_ oraz aplikacją mobilną. Pierwszy z tytułów ma być specjalnym wydaniem pisma, poświęconym urodzie, wellness i zdrowemu stylowi życia. Do sesji dla nowo powstałej odnogi biblii mody zaangażowano Marcina Tyszkę i czeską supermodelkę Hanę Jirickovą, która ma na swoim koncie kilka udział w kampaniach takich marek, jak Max Mara, Tiffany czy Isabel Marant. Na zdjęciach fotografa znanego z jurorowania w programie Top Model możemy podziwiać popularną modelkę prężącą opalone ciało na niebiańskiej plaży w blasku zachodzącego słońca.