I co my mamy o tym sądzić? Kolejny odcinek komedii czy szczere oburzenie? Doda doprowadziła do sytuacji, w której już nikt nie może na poważnie wyrokować, jaka jest prawda. Jakby to ujął Andrzej Lepper, "zakiwała się". Przynajmniej w temacie Radka Majdana.
Zwróćcie uwagę, że w komentarzach prawie nikt już nie wierzy w jej oświadczenia. Nawet w certyfikat z Mensy potwierdzający jej IQ. Setki (tysiące?) z Was zwracało uwagę, że jest na nim błędna data urodzenia. Dostaliśmy też mnóstwo (naprawdę mnóstwo) maili na ten temat. Nie dziwimy się, dobrze że jesteście czujni. W tym wypadku jednak to kwestia jakości zdjęcia. Musieliśmy zmniejszyć kartkę, żeby pokazać całą i tak wyszło - rzeczywiście wygląda trochę na "1994". Pod spodem dajemy więc w pełnym rozmiarze. Ten certyfikat wygląda na prawdziwy.
A jak jest z reklamami kondomów? Dorota zapewnia, że nie ma z nimi nic wspólnego. W najnowszym, oficjalnym oświadczeniu twierdzi, że... Radek został oszukany. Czy ona jest aż tak naiwna? Przecież w innej reklamie - firmy Zina - też promuje się jej kosztem, trzymając za cyce podobną do niej blondynkę. Ci też go wykorzystali? Biedaczek.
Drodzy Państwo, Wspominaliśmy w oświadczeniu wydanym 20 lutego br., że nasza Artystka nie ma nic wspólnego z reklamowaniem produktów firmy Taboo - czytamy w nowym oświadczeniu Dody. Nadal podtrzymujemy to stanowisko. Nie ma tutaj mowy o jakimkolwiek sugerowanym przez media "ruchu marketingowym", ani tym bardziej "umówieniu" czy też "dogadaniu" się naszej Artystki z byłym mężem Radosławem Majdanem.
Podkreślamy, że Doda zawsze w stosunku do swoich fanów postępuje uczciwie i szczerze. I zapewniamy Państwa, że mamy zdecydowanie lepsze pomysły na dobry marketing naszej Artystki.
Sytuacja, w której znalazł się Radosław Majdan jest zdecydowanie nieciekawa. Padł ofiarą i został oszukany przez nieuczciwych producentów, w sposób co najmniej obrzydliwy. Co w konsekwencji doprowadziło do zerwania kontraktu.
ŻARTY SIĘ SKOŃCZYŁY!!! Wypowiedzi oraz działania (wykorzystanie logotypu, czcionki oraz koloru jednoznacznie kojarzonego z Dodą w obecnej kampanii z Radkiem Majdanem) ze strony Taboo są nieetyczne oraz przekraczają granicę dobrego smaku.
Szanowni producenci - słabego produktu, "dobre relacje" (jak bezczelnie sugerujecie w swoich wypowiedziach), to My mamy co najwyżej z prawnikami, którzy właśnie szykują dla Was pozew do sądu.