Pula wiarygodnych osobistości show-biznesu, które mogłyby pojawiać się w spotach reklamowych, szybko się kończy. Zbyt wiele sław skompromitowało się udziałem w programach typu Jak ONI Śpiewają. Polscy reklamodawcy coraz częściej decydują się zatrudnić międzynarodowe gwiazd. Do tej pory na ekranach telewizorów mogliśmy podziwiać Johna Cleese’a, Madonnę, Robbiego Williamsa, a kilka lat temu Sophię Loren czy Cindy Crawford. Właśnie ujawniono, że twarzą wódki Sobieski przez następne cztery lata będzie Bruce Willis.
Aktor będzie promował alkohol w Europie i Chinach, gdzie Sobieski ma niedługo zadebiutować. Za każde z czterech lat współpracy Willis zgarnie 4 miliony dolarów. Jeszcze w tym roku Bruce ma odwiedzić nasz kraj i wziąć udział w wielkiej kampanii reklamowej.
Na tym jednak nie koniec. Niebawem Danny DeVito pojawi się w reklamówkach jednego z naszych rodzimych banków. Czyli już znamy odpowiedź na pytanie, co robił w Warszawie pod koniec lutego…