Według najnowszych sondaży amerykańscy widzowie, a w szczególności ich męska część, są zmęczeni oglądaniem Megan Fox. Przez ostatnie kilka miesięcy młoda aktorka pojawiała się prawie w każdym liczącym się magazynie i na najpopularniejszych stronach internetowych. Wdzięki Megan bombardowały odbiorców na każdym kroku, aż w końcu wydawcy zaczęli otrzymywać listy z prośbami o pokazywanie również innych hollywoodzkich ślicznotek.
Dwie popularne strony internetowe dla panów postanowiły wyjść naprzeciw potrzebom czytelników i rozpoczęli akcję Megan Fox Media Blackout Day. Przez jeden dzień, dokładnie 4 sierpnia na AOL’s Asylum i AskMen nie pojawi się żadna informacja na temat aktorki i filmu Transformers. Oba serwisy zabiegają o wsparcie pozostałych mediów i chcą, aby akcja była międzynarodowa.
Oczywiście, że uwielbiamy Megan i te jej słodkie cycuszki. Dzięki niej mamy tyle wbić na naszej stronie - powiedział dziennikarzom Eric Rogell jeden z organizatorów akcji. Wystarczy, że pokażemy zwykłe zdjęcie Fox, jak idzie po ulicy ubrana w biały podkoszulek, a faceci od razu wchodzą na nasz serwis. Uważamy po prostu, że czas, aby inna piękność miała szansę zaistnieć - dodaje. Dlatego ogłaszamy jeden specjalny dzień bez Megan, bez jej najnowszego koloru paznokci i głupiutkich opowieści o karierze filmowej.