Selena Gomez zrobi wszystko, żeby dogonić Miley Cyrus. Druga w kolei gwiazdka stacji Disneya ma już własne seriale oraz filmy i właśnie wydała debiutancką płytę. Można się więc było spodziewać, że będzie szukać osób zainteresowanych sprzedawaniem ciuchów sygnowanych jej nazwiskiem.
Tak jak Cyrus stworzyła projekty ubrań dla mniej zamożnych Amerykanów (jej ubrania sprzedawane są w supermarketach), tak Gomez postanowiła zawalczyć o bogate nastolatki. Projektanci sieci sklepów Generra stworzyli dla niej kolekcję "odzieży organicznej".
W tworzeniu takich ciuchów wykorzystuje się bawełnę ekologiczną, która nie jest narażona na działania żadnych chemikaliów, a użycie maszyn ograniczone jest do minimum. Przez to właśnie ceny takich ubrań są kilkunastokrotnie wyższe, niż tych zwykłych.
Jak Wam się podobają? Są warte wyższej ceny?