Jedną z miar popularności gwiazd jest ilość publikacji prasowych na ich temat. Od dłuższego czasu w tej dziedzinie bezkonkurencyjna jest Doda, która dzięki licznym skandalom utrzymuje się w czołówce najczęściej opisywanych artystów (?), zyskując dzięki temu olbrzymie ilości darmowej reklamy. Firma Press Servce Monitoring Mediów policzyła, ile Rabczewska musiałaby zapłacić za powierzchnię, którą zajęły w prasie materiały na jej temat, gdyby traktowane były one jak reklama.
Od lipca do września Dorota pojawiła się na ponad 90 okładkach (!), a artykuły o niej warte były aż 38 milionów złotych! Na drugim miejscu znalazła się oczywiście zabiegająca o to mocno Edyta Górniak (22,9 miliona), a na trzecim Maryla Rodowicz (14,6 milionów). W zestawieniu pojawił się również Kuba Wojewódzki (12,6 miliona) oraz Kasia Cichopek z trochę ponad 13 milionami w tekstach.
Doda pobiła Górniak również w ilości okładek – w czasie od lipca do września znalazła się na 90, a Edyta na "jedynie" 70. Czterdzieści razy ozdobiła je słodka Pyza.