Trwa ładowanie...
Przejdź na

Gwiazdy w reklamach banków nie przynoszą zysków!

184
Podziel się:

Inwestowanie w znane twarze nie zawsze się opłaca. Kupicha nie tylko nie pomógł bankowi, ale... zaszkodził!

Gwiazdy w reklamach banków nie przynoszą zysków!

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wiele polskich banków zdecydowało się zaangażować do swoich kampanii reklamowych sławnych aktorów i piosenkarzy. Czy taki sposób promocji rzeczywiście przynosi rezultaty? Warci są pieniędzy, które dostają za reklamówki? Okazuje się, że niekoniecznie. Znana twarz wcale nie gwarantuje sukcesu marki i wzrostu sprzedaży. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę OMG Metrics, nie wszystkie gwiazdy występujące w reklamach zachęcają klientów do zakupu produktów bankowych.

Do tych skutecznych należy Hubert Urbański, który bierze udział w kampanii Banku Millenium. Jednak już reklamy tego samego banku z udziałem Feela i Anny Marii Jopek nie przyniosły spodziewanych rezultatów - przed kampanią kredytu hipotecznego z udziałem Kupichy w maju 2008 roku rozpoznawalność reklamy banku wynosiła 14 procent, po kampanii wskaźnik ten spadł do 12 procent. Takie wnioski chyba nie wpłyną na ilość propozycji reklamowych *"Kopytka". *

Według badanych klientów wiele osób reklamujących banki po prostu nie pasuje do takich reklam. Jako najbardziej nietrafieni wymienieni zostali: Katarzyna Figura, Piotrek Kupicha i... Leo Beenhakker.

"Leo, Why?"

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(184)
WYRÓŻNIONE
gość
15 lat temu
no, bo co ma piernik kupicha czy figura do wiatraka. jedynie ing maja dobrego aktora i swietne reklamy
gość
15 lat temu
haha, najlepsze w takim sencie, że kompletnie pozwalające się rozluźnić i napawać przesadą był numer, jak Daniel Salman przetargał Olgę Omelijaniec po podłodze i kaloryferzy, rycząc, kląc i ze złości, że go nei stać na dziw;kę, idealny dobór ról ;) Albo (drugi smieszny) występ Salmana, Belera i Trrockiego biegających i śpewających dla każdego LSD...rewelacja..choć liryczna, prawdziwa Gorodeckaja o krukach i różach też genialna, świetnie się uzupełniali..
gość
15 lat temu
bzdura! na Huberta większość klientów narzeka, dziwią się, ze jest twarzą banku - a wzrost sprzedaży wynika z "dokręcania śruby" pracownikom...taka jest prawda.
gość
15 lat temu
BO JEST KRYZYS ! ZAPOMNIELIŚCIE ?? hahahha
gość
15 lat temu
ci dwaj na zdjęciu, mają miny, jak kot s*****y, na pustyni, Jopek nie nadaje sie, do reklamy, natomiast Marek Kondrat, ma tę charyzmę, by reklamować bank .!!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (184)
gość
15 lat temu
Warto czytac takie bzdury.....Pudel zawsze wszystk wie ajlepiej -GÓWNO PRAWDA NIEWIE NIC
gość
15 lat temu
O co chodzi? wiecie coś na ten temat? muzyka.interia. pl/pop/news/feel-skandal-czy-humbug,1411848,50
gość
15 lat temu
KUPICHA TO GWIAZDA OD SIEDMIU BOLEŚĆI :-) KLIENTÓ ODSTRASZA TYM SWOIM NIBY SPIEWEM HA HA HA HA
gość
15 lat temu
dla millennium tam taki jeden spiewa o domu i rodzinie pytanie czy wiecie jak wyglada jego rodzina i dom, istny przykład domowego ogniska od samego początku HAHAHAHAHAHAHAHAAH
gość
15 lat temu
najlepsze gwiazdy ma mbank w swoich reklamach, nikt ich nie pobije
gość
15 lat temu
urbański jeszcze obleci,ale to gówno kupicha to największa porażka w szoł bis
gość
15 lat temu
nie ważne gdzie się mka konto bankowe! wązne, żeby oszczędzać umieć! hehe i nie wydawać pieniędzy na głupoty tylko akcje charytatywne!
gość
15 lat temu
Bo to slabe scenariusze reklam sa winne.
gość
15 lat temu
kupa icham wielka gwizda
gość
15 lat temu
kupa icha wielka gwizda
gość
15 lat temu
wielka kupicha
gość
15 lat temu
potwierdzam, ludzie mówią że hubert rozdaje ich miliony w telewizji, a śruba się kręci to i wyniki są, ale mille to kaszanka straszna
R0R0
15 lat temu
Bo to nie są gwiazdy
gość
15 lat temu
Klupicha jak zaśpiewał mój dom,to pękałem ze śmiechu. Najgorsza reklama jaką widziałem. Klupicha może najwyżej reklamować majtki.
...
Następna strona