Ruszyły już nagrania pionierskiego w polskich mediach programu Super Models by L'Oréal Paris. Projekt jest nowatorski z dwóch względów. Po pierwsze, jak do tej pory nie doczekaliśmy się show w stylu popularnego nie tylko w USA programu America's Next Top Model, lansującego ładne dziewczyny z tak zwanej "ulicy". Po drugie będzie on nadawany za pośrednictwem telewizji internetowej.
Program adresowany jest do dziewcząt marzących o światowej karierze supermodelki. A za sprawą Anji Rubik i innych Polek odnoszących sukcesy za granicą, realizacja tych marzeń wydaje się dziś jak najbardziej realna.
Uczestniczki Super Models by L'Oréal Paris wezmą udział w profesjonalnych sesjach oraz pokazach mody. Zwyciężczyni podpisze kontrakt na 150 tysięcy dolarów z agencją New Age Models i wyjedzie do Nowego Jorku. Program prowadzić będzie Agnieszka Maciąg. Casting do pierwszej edycji wciąż trwa i wszystkie zainteresowane dziewczęta nadal mogą nadsyłać swoje zgłoszenia.
Poza odkrywaniem nowych, pięknych buzi interesujące jest też to, jaki ideał kobiety będzie promowany w programie. Czy producenci pójdą w ślady America's Next Top Model, który starał się zmienić postrzeganie kobiecego piękna? Jego finalistkami były dziewczyny znacznie odbiegające wymiarami od "wieszaków" pracujących na wybiegach.